Informační materiály k aplikaci VetConnect PLUS

Nemůžete najít své heslo?

Požádejte o jeho vydání svého správce VetConnect PLUS.

Používají všichni stejné uživatelské jméno a heslo?

Váš správce VetConnect PLUS může snadno přidat nové členy. Návod je v tomto videu.

 

Potřebujete změnit přihlašovací údaje svých zaměstnanců?

Návod je v tomto videu.
 

Upozornění: Pokud stejné heslo používají i ostatní osoby v ordinaci, bude resetován také jejich přístup. Nezapomeňte je na to tedy upozornit.

Z bezpečnostních důvodů doporučujeme vytvořit samostatné uživatelské jméno a heslo pro každého zaměstnance.

 

 

Pokud nikdo ve vaší ordinaci heslo nezná, zavolejte nám: 
Česká republika: +420 239 018 034
Slovensko: +421 268 622 417

Zdroje k mobilní aplikaci

Jak poznám, že mám nejnovější aplikaci VetConnect PLUS?

Nejnovější verzi aplikace VetConnect PLUS lze poznat dvěma způsoby. Za prvé, její ikona (symbol plus) je tyrkysová, dříve byla hnědá. Za druhé, má jiné rozhraní a funkce. Při prvním přihlášení se zobrazí okno s novinkami. Přečtěte si je – snadno a rychle se tak seznámíte se všemi novými funkcemi.

Které verze Androidu a iOS nová aplikace VetConnect podporuje?

  • iOS od verze 9.
  • Android od verze 5.0.
     

Při instalaci nové verze mne aplikace odhlásila. Mohu použít jakékoli uživatelské jméno?

Aktualizace na nejnovější verzi vyžaduje z bezpečnostních důvodů opětovné přihlášení. Použijte stávající uživatelské jméno a heslo do aplikace.

Pokud si aktuálním uživatelským jménem nejste jistí nebo pokud potřebujete vytvořit nové, správce systému VetConnect PLUS ve vaší praxi může uživatele vytvářet a odstraňovat v ovládacím rozhraní aplikace VetConnect PLUS na adrese vetconnectplus.co.za. Případně můžete požádat o pomoc naši podporu na čísle CZ +420 239 018 034 nebo SK +421 268 622 417.

Obnovení hesla: Pozor, některá stávající jména a hesla mohou také sloužit k připojení informačního systému praxe (PIMS) a/nebo stanice IDEXX VetLab. Pokud tedy heslo změníte, budete je muset změnit i pro tyto systémy. V opačném případě dojde k přerušení komunikace aplikace VetConnect PLUS s těmito službami.

Mohu novou verzi VetConnect PLUS instalovat na iPad nebo jiný tablet?

Možné to je, ovšem aplikace se zobrazí ve velikosti odpovídající telefonu; nebyla nakonfigurována tak, aby byla 100% kompatibilní se zařízeními iPad a s tablety.

Slyšel/a jsem, že je k dispozici nová verze mobilní aplikace VetConnect PLUS, ale na můj telefon se zatím nenainstalovala. 

Novou verzi uvolňujeme postupně, abychom usnadnili co nejplynulejší a nejsnazší přechod. Z důvodu tohoto pozvolného uvolňování se může stát, že bude u vás a u vašich kolegů aktualizace aplikace nainstalována v různou dobu. Celý přechod na novou verzi chceme dokončit do 1. listopadu 2021.

Zdroje obecných informací

IDEXX VetConnect PLUS Online Services User Guide

Release Notes

Výukové centrum IDEXX

Objevte VetConnect PLUS

Objednávání diagnostických testů pomocí aplikace IDEXX VetConnect PLUS

Zobrazení výsledků diagnostiky v aplikaci VetConnect PLUS

Sdílení výsledků diagnostiky s vašimi klienty pomocí aplikace IDEXX VetConnect PLUS

Sdílení výsledků diagnostiky s dalšími lékaři pomocí aplikace IDEXX VetConnect PLUS

VetConnect PLUS mobile app report view.